Skromni" Ronaldo poručio: Ne trudim se izgledati odlično jer ja tako i izgledam



Cristiano Ronaldo je poznat kao samodopadan lik, a najnovija izjava mu definitivno nije pomogla

Mnogi Portugalcu prebacuju preveliku ulickanost i veliki ego. Novinari su nedavno na jednoj prezentaciji upitali Ronalda zašto je opsjednut time da izgleda savršeno, a njegov odgovor je začudio sve prisutne.

"Nisam opsjednut time da moram izgledati odlično. Ne trudim se izgledati odlično jer ja tako i izgledam. Veoma je važno izgledati i mirisati dobro, i to ne govorim samo zbog žena. Žene također vole vidjeti lijepo obučenog muškarca. Mojoj se djevojci sviđam, majci i sestrama također. Maleni detalji čine velike razlike između loše obučenog i dobro obučenog muškarca, a ja na to obraćam posebnu pažnju", izjavio je Ronaldo.

Ako je i od Ronalda, previše je.
Skromni" Ronaldo poručio: Ne trudim se izgledati odlično jer ja tako i izgledam Skromni" Ronaldo poručio: Ne trudim se izgledati odlično jer ja tako i izgledam Reviewed by ballkan on kolovoza 22, 2018 Rating: 5

Nema komentara:

Fenomenalni Cristiano Ronaldo postavio još jedan rekord

Za Cristiana Ronalda najnormalnija pojava je postavljanje rekorda. Ipak, današnji rekord će mu biti itekako drag. Naime, Ronaldo je da...

Pokreće Blogger.