Ronaldinjo poslao fudbalu oproštajno pismo: Mnogi plaču dok čitaju emotivnu poruku brazilskog genija (FOTO)




Iako ga godinama nema u vrhu fudbala, jer se 2011. posle igranja za Milan povukao sa velike scene i igrao gotovo rekreativno u Brazilu, Ronaldinjo je bio i ostao bog fudbala. Poslednju sezonu odigrao je u Flumineseu 2015. godine. Sada je rešio da kaže konačno zbogom fudbalu i to je napisao na Instagramu.
- Hvala ti moj Bože za ovaj život što si mi dao, porodicu, prijatelje i moju profesiju. Posle skoro tri decenije posvećenosti fudbalu, ja sam rekao zbogom mom najvećem snu, snu koji se ostvario. Radio sam ono što volim skoro 20 godina profesionalno i još 10 godina kao dečak.
- Živeo sam intenzivno ovaj dečiji san, svaki momenat, putovanja, pobede, porazi, himna, ulazak u tunel, svlačionicu, na teren, kopačke koje sam koristio, dobre i loše lopte, priznanja koja sam ostvario, zvezde s kojima sam igrao, oni kojima sam se divio i oni koji i dalje igraju i kojima se i dalje divim!
Ronaldinjo poslao fudbalu oproštajno pismo: Mnogi plaču dok čitaju emotivnu poruku brazilskog genija (FOTO) Ronaldinjo poslao fudbalu oproštajno pismo: Mnogi plaču dok čitaju emotivnu poruku brazilskog genija (FOTO) Reviewed by ballkan on svibnja 30, 2018 Rating: 5

Nema komentara:

Fenomenalni Cristiano Ronaldo postavio još jedan rekord

Za Cristiana Ronalda najnormalnija pojava je postavljanje rekorda. Ipak, današnji rekord će mu biti itekako drag. Naime, Ronaldo je da...

Pokreće Blogger.